Vybraný příspěvek

,,Bubeník"

,,Svatý Václav" (prosíte jej bez ustání by nedovolil Vám zhynouti) ,,spolu se Mnou" pějeme textově, zde, nyní v dál: ...

čtvrtek 30. července 2020

,,SVOBODA".. a..,,tajemství..i například: Dvojky"..: Se svobodou..k ní..se ruku v ruce s ní, váže :: ,,ODPOVĚDNOST". Aby Lidé mohli žít odpovědně a úspěšně tak, v pozitivním Duchu vůči ZDRAVÍ, ŽIVOTU, V DŮSTOJNOSTI, v jednotě tak s Láskou STVOŘITELE, musejí znát, či alespoň cítit, SRDCEM pravidla, zákony, Kosmu..,,Lásky" té. Proto, mimo jiné, jsem sepsal písmem Mým, své texty. Proto i byla Má slova sepsána do Biblických evangelií. Aby Lidé byli s to nalézt, nalézat, Cestu ke Mně, ke STVOŘITELI, a být tak se Mnou i s Ním v jednotě, a pro možnost tak vývoje, rozvoje, rozkvětu, života optimálně na Zemi, vůči přirozené evoluci..i Kosmu. A upozorňuji také, že každý, každá, z Duší, z Lidí, kdož se kdy pokusil, pokusí, Mne, slova má, písmo Moje, ,,přechytračit", kdož nebude jich v životě respektovat, (ať už jsi politik, politička, či kdokoli..), dopadne, dopadá Duše ta/Duše ty.. takhle..i ,,hůř" (viz například www link níže): Sisyfov..Sisyfovská práce | Dvojka.. ( Ještě dodávám že: ..například v tv Noe i jinde, různě, Lidé hovoří o ,,svobodě", že křesťanství je ,,svoboda". To bezesporu JE, avšak..ruku v ruce s ,,odpovědností". Máte, Lidé..,,SVOBODU". Ale Já..i ve smyslu ustanovování řádu, zákonů STVOŘITELE v jednotě s Ním, na Zemi, v Kosmu, tedy těch Mých.. ..i nepsaně.. "JI" mám také. << **Jesus of Nazareth **, *nyní z Prahy*..**Jiří** >>


~~


~~~