Vybraný příspěvek

,,Bubeník"

,,Svatý Václav" (prosíte jej bez ustání by nedovolil Vám zhynouti) ,,spolu se Mnou" pějeme textově, zde, nyní v dál: ...

sobota 19. září 2020

A co..prý:,,profesore" Univerzity Karlovy: ,,Sedláčku" ti ztrápení Čeští cca 800 tisíc jich.. v exekučním fašismu, desetitisíce, možná i 100 a více tisíc bezdomovců v Česku.. včera jsem potkal na Jungmanově třídě v Praze o odpadkový koš se opírající krásnou ženu oblečenou asi do popela z cigaret.. daroval jsem jí bochník celozrnného chleba a mince po kapsách ¦¦ iRozhlas.cz: Rozlučme se s nekonečným růstem, říká ekonom Sedláček. Mít se stále stejně podle něj není špatné | iROZHLAS - spolehlivé zprávy

Takhle si, Sedláčku a spol. představuješ, představujete, ten pojem: ,,blahobyt"? 
Jsi, Sedláčku, při takovéto rétorice Tvé o ,,blahobytu v ČR", jako i jiní, ostudou sfér rádoby učitelských, mainstreamem sfér rádoby statutu QUO, hlavně pro Tebe, pro sebe, moc negativně vůči mainstreamu tomu nevyčnívat, mít tak pokud možno se tak pokrytecky ,,blahobytně". Pozoruju Tě a spol už dlouho, po vícero let, a stydím se za to, že člověk, Lidé, s takovouto rétorikou, morálkou, smí vyučovat na univerzitě navíc nesoucí jméno po Karlu.. ani ho nebudu s Tebou zde více detailněji zde už více spojovat. Na facebooku Mne při mém pokusu kritiky Tvým směrem Mne tam umlčeli tak, že mi zablokovali přístup k účtu, a příspěvek ten NEzobrazili. Takto si Já blahobyt obyvatelstva jakožto celku, státu, NEpředstavuji. Takto vypadá stát POSTSTB-KGB politrucko fašisticko mafijní, skrývající se mimo jiné za slovo ,,exekutiva", za exekutorskou bandu nechvalně známou s jejich i zbytečnou doposud vůči službě Lidu exekutorskou komorou, ..za soudy, ..za nezákonnou i spolupráci exekutorů podvodně s policií-povodně ji zneužívajíc,.. za ,,fašisticko likvidačně nastavený a'systém ,,exekučně a insolvenčně nezabavitelných částek i věcí, rujnující Lid Český.. značnou jeho část.. i demograficky.. i rodin.. nedůstojně,.. skrývající se i a'systém ten státní Český zvrhle mafiozně sadisticko fašistický za i pojem.. zdehonestujíc jej tak: ,,akademično". 
Toliko ode Mne.. (Ti a spol) 
.. ,,brouku".

~~~