Vybraný příspěvek

,,Bubeník"

,,Svatý Václav" (prosíte jej bez ustání by nedovolil Vám zhynouti) ,,spolu se Mnou" pějeme textově, zde, nyní v dál: ...

sobota 26. září 2020

Důsledek nevhodné výchovy.. (viz www Link níže).. v ignoranci toho, o čem píši, **Mého** Písma: Děti si ve školách čučí dlouhá léta na záda, i bez dostatečně meziganderově si doteků.., posléze dívky, ženy, zejména do mobilů, a zatímco dívky, ženy, mají potřebnou si lásku pro sebe uvnitř sebe jakožto i budoucí matky, či matky, kluci, muži, ji jinde než u dívek, u žen, dostat od přírody dostatečně nemohou. Žízeň po lásce, po něžnostech chlapců, mužů.. nevědomky i po tantře dostatečně, se tak v mužství kumuluje, a přechází v zešílení.. v šílenství, které se může projevovat takto, i hůř.. jde o psychicky již narušenou Duši. Jediným lékem, správným, je dostatečná láska s ženskou dostatečnou energií chlapcům, mužům. Jinak si společnost zadělává, na mnohem i závažnější problémy v podobě alkoholismu, drogově závislých, i občanských válek, terorismu.. apod. ( Toť názor k tématu **Můj**) : ¦¦ ¦¦

( A.. Pokud jde o **Mne**, užil jsem si od malička Lásky ženské, i dívek, přátelství s nimi.. spokojeně zplna. Nikoli však, (.. a celkem i zvráceně šikanózně neurvale naopak.. ) od populace mužské.. od chlapců, od mužů.. mnohdy útočně násilnicky.. (v tom mi později pomohlo letité studium bojových umění, pro nutnou obranu..) asi Mi záviděli, a závidí.. Ti i současní mediální (nejen mediální) leckteří mnozí jak to tak pozoruji, Rádoby šikanéři skrytě zákeřně nepokrytě i Mí, Lásku tu.., Lásky ty.. **Mi**.. doposud. ) 
~~
?? Spravedlnost ?? 

Spravedlnost je v rukou STVOŘITELE~v Mojí jednotě s Ním. 

Spravedlnost **JSEM**
spolu se STVOŘITELEM
(nadřazeně všem pozemským zákonům ustanoveným Lidmi, jsou li v rozporu s principy ZDRAVÍ, ŽIVOTA, LIDSKÉ DŮSTOJNOSTI, jsou li v rozporu se zákony STVOŘITELE, KOSMU, jsou li v rozporu se zákony **MÝMI**, jsou li v rozporu s **Písmem Mým** ) 
.. ať jsem zrovna na Zemi či v NEBI.. 
**JÁ**. 

Ignorance, či opomenutí, **Mých* textů, přikázání, či jejich částí.. se Lidskému společenství Homo Sapiens v čase velmi Nevyplatí. Proto doporučuji, i vládám států, i Lídrům EU.. věnovat **Mému** Písmu prioritní pozornost i v nejmenších detailech s aplikací jej.. v pozitivním Duchu.. do života, do legislativy, do zákonů jimi na Zemi USTANOVOVANÝCH. 

Rádoby šikanéři dnešní, i v ústraní **Mí** v povzdálí se dnes potutelně za zády Mi se i plezírně smějíc, baví otázkou ke Mně:
,,Jsme zvědaví, co budeš dělat teď, frajere, když jsme Ti odřízli veškeré možnosti komunikační, navazování i vztahů.. když ničíme i v kartel koopersci Ti systematicky je veškeré se ženami".. (jak podrobněji popisuji v jiných částech Mého Písma. **Moje odpověď** zní:
,,STVOŘITEL **MNE** OBDARUJE DARY i VÝSOSTNÝMI~OBDARUJI.. OBDAROVÁVÁM SE.. JIMI i KOUZELNÝMI..i Lásky.. DOSTATEČNĚ.  Tak, jak tomu bylo i v minulosti, i v časech **Mého** bezdomovectví a následně..i mnohem Lépe. 
A Vy, šiřitelé závisti, nenávisti, fašismu tak.. Rádoby ,,kartel mafie ta" fašistická.. Rádoby ničitelé Lásky, Lásek i **Mi**, ,,Špíno i ta".. i Rádoby politická(nejen však ta).. "RUKÁM SPRAVEDLNOSTI BOŽÍ" NEUNIKNETE.. jako i žádný jiný ze smrtelníků.. Duší.. 
.. přičemž ancábl Miloše Zemanovsko Babišinskej.. Prymula a spol.., Česká vládně parlamentní i opoziční politická garnitura ( vyjma Lidu korektních Pirátů) jsou mezi prvními v pořadí čekající aktivní čekatelé na TREST STVOŘITELE..vedle dalších hajzlů fašistickejch na planetě Zemi.. nežli bude fašismus ten STVOŘITELEM přeměněn
 v prach. 

**Jesus of Nazareth**, 
*nyní z Prahy*.. **Jiří**