Vybraný příspěvek

,,Bubeník"

,,Svatý Václav" (prosíte jej bez ustání by nedovolil Vám zhynouti) ,,spolu se Mnou" pějeme textově, zde, nyní v dál: ...

čtvrtek 6. srpna 2020

Cesta..


Dnes jsem, při mojí cestě k domovu,
dostal od dvou mi neznámých žen, otázku,
kolik mám, kolik vydělávám, peněz.

A to jsem s nimi NErandil.

Jen jsem s nimi pár slov prohodil..

Jedna z nich se mne při tom ptala, pokud 
se mnou případná nějaká nová známost v budoucnu by otěhotněla, jestli bych 
,,si to nechal".

Tedy..pro mne z uvedené konverzace žen..
..nic nového pod Sluncem..

Ale..mám ku takové konverzaci jejich, připomínku..ku světu, ku vládám světa.. :

Tak, tedy..toto je víra ve Mně ?

Toto je víra ve STVOŘITELE ?

S takovouto vírou tou.. to..
..Lidská civilizace..
ke svým problematickým,
předčasným, koncům
leda dotáhneš.

Nadešel čas,
,,Lidská civilizace"
pochopit,
že
Cesta ŽIVOTA, ZDRAVÍ,
optimálně i udržitelného na Zemi
JE TA MÁ.
BEZ KOMPROMISU, BEZ KOMPROMISŮ.
Doporučuji: NÁSLEDUJ, NÁSLEDUJTE JI.

V obecné rovině
jsem ji popsal,
rozepsal,
v ,,Plánu "A" STVOŘITELE"

V tomto ,,Plánu, konceptu..
jsou odpovědi, i směr.

Doposud Lidé jsou odchýleni od tohoto směru, ale..to NENÍ cesta ŽIVOTA
udržitelného. 

Tomu, v jakém souladu jsou, žijí, jdou cestou..tou Lidé na úrovní jednotlivců s tímto plánem ve víře i ve Mne,
ve STVOŘITELE a Jeho moudrost,
takové JE,
a takové bude,
či i nebude,
pro Lidstvo
dění..události, světa.

Řeč je zde,
hovořím zde
O DISCIPLINĚ
Lidstva, vlád států,
ve smyslu mých textů, mého písma,
v pozitivním Duchu,
bez které je Lidstvo ,,na zcestí života".


Bezbřehá svoboda, bez znalosti Mého písma,
Mých textů, bez ,,discipliny té",
je pouhou anarchií života,
hazardem tak i s možností žít
dalším generacím.

Pro Lidsvo nastal čas pochopit,
že Moje písmo, moje texty,
spolu s ,,Plánem "A" STVOŘITELE"

JE JEDINÁ MOŽNÁ CESTA ,,ŽIVOTA, ZDRAVÍ, V LIDSKÉ DŮSTOJNOSTI".

Naprosto NEkompromisně.

Jiná Cesta taková 
NENÍ, a NEbude.

JE TO DOBRÝ..PLÁN :-) .
VŠEM.

~~
**Jesus of Nazareth**,
..*nyní z Prahy*..**Jiří**
~~~