Vybraný příspěvek

,,Bubeník"

,,Svatý Václav" (prosíte jej bez ustání by nedovolil Vám zhynouti) ,,spolu se Mnou" pějeme textově, zde, nyní v dál: ...

sobota 8. srpna 2020

Německá móda v Praze na Václavském náměstí: ?!


Hajling, strkání penisů do otvorů odpadkových košů na Václavském náměstí 
v Praze..

Datum: 8.8.2020, Čas: 23:30 
Praha, Václavské náměstí..
a asi tak osmičelená skupina německy mluvících mužů, z nichž jeden mi potvrdil že je ,,von Deutschland".

Nejprve jsem od nich zaslechl v přilehlé Opletalově ulici křičet slova: ,,Sig hajl".
Po té jsem tedy na ně zaměřil svou pozornost, zda se to bude opakovat, že bych je nahlásil policii. No..a oni po jednom začali nejdřív jeden, strkat po chvíli, co se přesunuli na Václavské náměstí, penis do otvoru odpadkového koše..asi se do něho vymočil.

Po chvíli, když tito Němci došli k provozovně MC Donald's u sochy Svatého Václava, 
šel druhý kolem mne. Zeptal jsem se jej, zda je Němec. Potvrdil mi to slůvkem: ,,Ja".

No, a asi tak o 10 vteřin po té jsem se za ním otočil, a on stál čelem ke Svatému Václavovi, 
a měl strčený svůj penis v otvoru tamního odpadkového koše.
Tedy jsem mu šel vysvětlit, že WC najdou nejspíš v provozovně MC' Donald.
Najednou i se svým kumpánem, který šel s ním, dělali, že mi nerozumí..
..a ještě začínali být agresivní.
Na pomoc jim přišel odkudsi ze středu Václavského náměstí Čech, se slovy svými, ať jdu ,,do piči"

S podivem jsem si všiml, 
že ač Václavské náměstí 
,,žije Lidmi",

jaksi jsem tam NEnašel žádného státního policistu, policistku. Nahlásil jsem to chování této bandy Německých hloupých zvrhlíků 
policii Městské.

Takovéto chování, Německý Lide,
v České republice.. ,,fašismus ten"

Nejenže NEpotřebujeme,
ale bude v čase i strestáno
NEBESY.. STVOŘITELEM.

Jak mohou být ti Lidé,
takto se chovající
tak ,,zvrhlí"..
..jak mohou být ,,tak hloupí"  ? ?

~~~